Translate

måndag 25 april 2011

Snart så......väntar.

Helt otroligt vilken helg, värmen har varit helt otrolig precis så en påskhelg skall vara. har gått i trädgården och pysslat, mycket att få klart utomhus innan jag sätter kofoten i köksgolvet, vill ha det klart innan jag börjar vet att det inte blir gjort annars. I detta vädret är det ju ett härligt pyssel att vara utomhus. Med tanke på hur blöt hösten var det blev inget gjort, det är lermorän i trädgården, regn=lerigt så att man inte kan gå på gräsmattan, torrt och varmt= stenhårt.
Ser skillnad från timma till timma nästan. Väntar på körsbärsträdet det är såååå vackert när det slår ut.

Så här såg det ut förra året så jag fuskar lite.
Våren är såååå härlig, nästan så att jag bränt mig lite. Vare sig sol eller solskyddsfaktor är min starka sida. Rödskägg som man är........
Vill vara mer ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar