Translate

måndag 11 april 2011

Hitta stilen?

Ja i alla fall när det gäller verktyg så här kan en bild från en press release se ut.












Detta innebär ju inte att jag är en fena på att måla eller tapetsera men måste nog säga att det är roligare än vad man tror. Har fått lite lite dille på matta färger, såsom Jotun's Pure Color så snyggt.
Tycker att det är roligt att fixa hemma tyvärr planerar jag nog lite väl mycket ibland så sakerna stannar vid planerings stadiet. Kommer jag bara igång så brukar det vara välplanerat och flyta som jag vill.
Försöker nog att blanda lite stil hemma är nog rätt spretig i min stil om man skall kalla det för stil, jag tvekar ibland.
Inredning/möbler har jag en blandning på hemma, har inte så mycket IKEA men lite finns allt, inte för att jag tycker att det är dåligt det har nog mer eller mindre bara blivit så, på förvaring är IKEA oslagbart tycker jag. Har nog blandat med möbler både från MIO och andra mindre butiker. Inte som jag vill ha det ännu men jag är på väg.
Mer om mina planer och bilder kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar